Darmowa dostawa
Pokrywamy koszt przesyłki krajowej przy zakupach powyżej 400 zł. Nie dotyczy przesyłek gabarytowych i zagranicznych.
Darmowa dostawa (Kurier GLS) już od 400,00 zł.
Płatność i dostawa

 

Dane do przelewu (przedpłata na konto):
BRE BANK SA 19114020040000360260101250
Dekomotyw Dorota Grzeszkiewicz

W TYTULE przelewu prosimy wpisać: nr zamówienia oraz imię i nazwisko zamawiającego.

Bezpieczeństwo płatności online zapewnia Blue Media S.A. (
www.bluemedia.pl)

 Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

Dostępne formy płatności:
Karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* MasterCard
* MasterCard Electronic
* Maestro. 

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

 Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.” albo „W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy

Zamówienie bez względu na ilość zakupionych przedmiotów wysyłane jest zawsze jedną przesyłką.
W przypadku złożenia zamówienia obejmującego wielu przedmiotów opłata obejmująca koszt dostawy naliczona jest tylko jeden raz.

W momencie wysyłki otrzymują Państwo mailowo nr paczki wraz z linkiem do strony, na której można śledzić jej drogę i ustalić, na jakim etapie jest jej dostarczanie do Państwa.

Przesyłki są zawsze dobrze zabezpieczone. Przed podpisaniem odbioru przesyłki proszę ją dokładnie obejrzeć i otworzyć w obecności kuriera, szczególnie jeżeli przesyłka zawiera szkło, ceramikę lub inne delikatne przedmioty. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń na zewnątrz lub wewnątrz przesyłki, proszę sporządzić w obecności kuriera protokół szkody. Ważne jest, aby protokół szkody zawierał informacje zgodne ze stanem faktycznym. Musi się na nim znaleźć dokładny opis sposobu zapakowania przesyłki wraz z wyszczególnieniem WSZYSTKICH części opakowania i opisem WSZYSTKICH zabezpieczeń towaru. Na podstawie tego dokumentu możemy rozpocząć procedury reklamacyjne.

Istnieje możliwość osobistego odbioru towaru w siedzibie firmy. Należy jednak wcześniej skontaktować się mailowo lub telefonicznie w celu ustalenia dnia i godziny odbioru.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl